Анонси
Оголошення
На офіційному веб-сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру http://map.land.gov.ua (у розділі «Публічна кадастрова карта») працює електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Сервіс дозволяє здійснити оплату за допомогою електронного платіжного засобу та замовити одержання витягу в будь-якому зручному для вас центрі надання адміністративних послуг.
ЗВІТ про роботу спостережної комісії райдержадміністрації в період з 24 квітня по 22 листопада 2015 року
Спостережна комісія при Лисянській райдержадміністрації діє відповідно до Законів України “Про місцеві державні адміністрації” , “Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк”, Постанови Кабінету Міністрів від 10.11.2010 року № 1042 Про внесення змін до Положення про спостережні комісії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2004 року № 429 „Про затвердження положень про спостережні комісії та піклувальні ради при спеціальних виховних установах” та розпорядження від 22.11.2012 року № 336 “Про внесення змін до розпорядження райдержадміністрації про спостережну комісію райдержадміністрації”.
До складу спостережної комісії входять представники громадських організацій, органу виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, установ і організацій району.
Робота спостережної комісії у звітному періоді 2015 року була спрямована на організацію та здійснення громадського контролю за дотриманням прав, основних свобод і законних інтересів засуджених осіб та осіб, які умовно-достроково звільнилися від відбування покарання, надання їм допомоги у соціальній адаптації, здійснення громадського контролю за їх поведінкою протягом невідбутої частини покарання.
Організаційною формою роботи спостережної комісії є засідання, які проводились не рідше ніж один раз на місяць. Кожне засідання проводилось з метою забезпечення громадського контролю за дотриманням прав і основних свобод засуджених осіб та осіб, звільнених від відбування покарання, а також сприянню їх соціальній адаптації.
За звітній період поточного року (24.04 -22.11.2015) спостережною комісією виконано наступне:
1. Проведено 8 засідань комісії, на яких було розглянуто 2 повідомлення про звільнення громадян, які умовно-достроково звільнених з місць позбавлення волі.
2. Проведено 5 заслуховувань голів виконавчих комітетів сільських рад про проведену ними профілактичну та виховну роботу із особами, які умовно-достроково звільнені з МПВ:
– Хижинська сільська рада – протокол №3 від 29.06.2015;
– Чаплинська та Бужанська сільські ради – протокол №4 від 20.07.2015;
– Почапинська сільська рада – протокол №6 від 25.09.2015;
– Будищенська сільська рада протокол №8 від 20.11.2015.
3. Протягом звітного періоду проводився громадський контроль за організацією виховної роботи із особами умовно-достроково звільненими з МПВ та дотримання їх прав та основних свобод по місцю їх проживання та роботи.
4. Постійно ведеться облік осіб, які умовно-достроково звільнені з МПВ. В квітні 2015 місяці отримано відповідь на запит з Лисянського РВ УМВС про надання списків осіб умовно-достроково звільнених з місць позбавлення волі за 2014 рік.
5. Переглянуто склад спостережної комісії та підготовлено розпорядження про новий склад комісії, а саме призначення голови, заступника голови, секретаря та членів комісії.
Роботу спостережної комісії поставлено на постійний контроль керівництва районної державної адміністрації.
Парламент ухвалив розроблений Міністерством юстиції України пакет законів із децентралізації
26 листопада 2015 року Парламент в другому читанні ухвалив розроблений Міністерством юстиції України спільно з представниками всіх фракцій коаліцій та громадянського суспільства пакет законів із децентралізації. Зазначеними законопроектами, зокрема передбачається:
- ^ передача функцій з державної реєстрації виконавчим органам сільських, селищних, міських рад (у тому числі об'єднаним територіальним громадам), місцевим держадміністраціям, нотаріусам та акредитованим суб'єктам;
^ уніфікація процедур державної реєстрації нерухомості та бізнесу;
^ запровадження принципу екстериторіальності у межах області;
^ запровадження можливості подачі електронних документів для проведення
реєстраційних дій у сфері нерухомості усіма суб'єктами;
^ скорочення переліку документів, шо подаються для державної реєстрації нерухомості та бізнесу (у тому числі за рахунок їх отримання в електронній формі від державних органів);
^ запровадження дворівневої системи адміністративного оскарження рішень
державних реєстраторів;
^ запровадження відповідальності суб'єктів державної реєстрації за порушення
у сфері державної реєстрації прав;
^ запровадження нової системи розрахунку розмірів адміністративного збору за проведення державної реєстрації нерухомості та бізнесу:
- кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться виконавчими органами сільських, селищних та міських рад надходитимуть до відповідних місцевих бюджетів
- кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться державними адміністраціями надходитимуть до Державного бюджету України
- кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться нотаріуса та акредитованими суб'єктами, у розмірі 40% надходитимуть до Державного бюджету України.
Урядом внесено зміни до державших соціальних нормативів споживання житлово-комунальних послуг
З листопада 2015 року наорала чинності ттостапова Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 842. якою внесено аміни до постанови Кабінету Міністрі а України від 6 серпня 2014 р. № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування», якою, у свого чергу, затверджено соціальні нормативи користування житлоисн комунальними послугами, в медеач яких налаються пільги та Житлові субсидії населенню.
Згідно із новоприйнятими змінами встановлено:
диференційовані за періодами часу обсяги електричної енергії у разі використання її для інливідуального опалення;
Соціальний норматив на теплову енергію у разі ви користання її для централізованого опалення (теплопостачання) для абонентів, житлові будинки яких обладнані будинковими та/або квартири йми приладами обліку;
коригуючі коефіцієнти для розрахунку витрат теплової енергії, електричної енергії, природного газу та інших видів палиш на потреби опалення для 1-2-поверхових. 3-4-поверхових будівель та будівель на 5 і білШіе поверхін н розрізі регіонів України:
соціальні нормативи користування послугами з вивезення рідких побутових відходів.
З метоп? своєчасного перерахунку призначених житлових субсидій (з урахуванням змін), громадяни можуть звернутися до структур них підрозділів з питань соціального захисту населення для уточнення інформації шодо поверховості будинку.
Звертаємо увагу, що зміни державних соціальних стандартів в умовах опалювального сезону 2015-20] 6 років торкнуться, в першу чергу:
- 1)споживачів, які проживають у житлових будинках, в яких розташовано дві чи більше квартири та використовують природний газ для індивідуального опалення:
- 2)споживачів, ідо проживають у 3-4 поверхових житлових будинках та будинках 5 і більше поверхів, з нейтралізованим опаленням та ті, які використовують природний газ та електричну енергію для індивідуального опалення:
- 3)споживачів, будинки чи квартири яких оснащено приладами обліку.