Лисянська районна державна адміністрація

Офіційний портал

Анонси

              Спостережна комісія при Лисянській райдержадміністрації діє відповідно до Законів України “Про місцеві державні адміністрації” , “Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк”, Постанови Кабінету Міністрів від 10.11.2010 року № 1042 Про внесення змін до Положення про спостережні комісії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2004 року № 429 „Про затвердження положень про спостережні комісії та піклувальні ради при спеціальних виховних установах” та розпорядження від 22.11.2012 року № 336 “Про внесення змін до розпорядження райдержадміністрації про спостережну комісію райдержадміністрації”.

 

До складу спостережної комісії входять представники громадських організацій, органу виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, установ і організацій району.

Робота спостережної комісії у  звітному періоді 2015 року була спрямована на організацію та здійснення громадського контролю за дотриманням прав, основних свобод і законних інтересів засуджених осіб та осіб, які умовно-достроково звільнилися від відбування покарання, надання їм допомоги у соціальній адаптації, здійснення громадського контролю за їх поведінкою протягом невідбутої частини покарання.

Організаційною формою роботи спостережної комісії є засідання, які проводились не рідше ніж один раз на місяць. Кожне засідання проводилось з метою забезпечення громадського контролю за дотриманням прав і основних свобод засуджених осіб та осіб, звільнених від відбування покарання, а також сприянню їх соціальній адаптації.

За звітній період поточного року (24.04 -22.11.2015) спостережною комісією виконано наступне:

          1. Проведено 8 засідань комісії, на яких було розглянуто 2 повідомлення про звільнення громадян, які умовно-достроково звільнених з місць позбавлення волі.

2. Проведено 5 заслуховувань голів виконавчих комітетів сільських рад  про проведену ними профілактичну та виховну роботу із особами, які умовно-достроково звільнені з МПВ:

– Хижинська сільська рада – протокол №3 від 29.06.2015;

– Чаплинська та Бужанська  сільські ради – протокол №4 від 20.07.2015;

– Почапинська сільська рада – протокол №6 від 25.09.2015;

–  Будищенська сільська рада протокол №8 від 20.11.2015.

3. Протягом звітного періоду проводився громадський контроль за організацією виховної роботи із особами умовно-достроково звільненими з МПВ та дотримання їх прав та основних свобод по місцю їх проживання та роботи.

4. Постійно ведеться облік осіб, які умовно-достроково звільнені з МПВ. В квітні 2015 місяці отримано відповідь на запит з Лисянського РВ УМВС про надання списків осіб умовно-достроково звільнених з місць позбавлення волі за 2014 рік.

5. Переглянуто склад спостережної комісії та підготовлено розпорядження про новий склад комісії, а саме призначення голови, заступника голови, секретаря та членів комісії.

Роботу спостережної комісії поставлено на постійний контроль керівництва районної державної адміністрації.

Середа, 16 грудня 2015 12:54

Повідомляємо

1546-01-18jpg_Page2.jpg1546-01-18jpg Page3

26 листопада 2015 року Парламент в другому читанні ухвалив розроблений Міністерством юстиції України спільно з представниками всіх фракцій коаліцій та громадянського суспільства пакет законів із децентралізації. Зазначеними законопроектами, зокрема передбачається:

  • ^ передача функцій з державної реєстрації виконавчим органам сільських, селищних, міських рад (у тому числі об'єднаним територіальним громадам), місцевим держадміністраціям, нотаріусам та акредитованим суб'єктам;

^ уніфікація процедур державної реєстрації нерухомості та бізнесу;

^ запровадження принципу екстериторіальності у межах області;

^ запровадження можливості подачі електронних документів для проведення

реєстраційних дій у сфері нерухомості усіма суб'єктами;

^ скорочення переліку документів, шо подаються для державної реєстрації нерухомості та бізнесу (у тому числі за рахунок їх отримання в електронній формі від державних органів);

^ запровадження дворівневої системи адміністративного оскарження рішень

державних реєстраторів;

^ запровадження відповідальності суб'єктів державної реєстрації за порушення

у сфері державної реєстрації прав;

^ запровадження нової системи розрахунку розмірів адміністративного збору за проведення державної реєстрації нерухомості та бізнесу:

-       кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться виконавчими органами сільських, селищних та міських рад надходитимуть до відповідних місцевих бюджетів

-       кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться державними адміністраціями надходитимуть до Державного бюджету України

-       кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться нотаріуса та акредитованими суб'єктами, у розмірі 40% надходитимуть до Державного бюджету України.

 З листопада 2015 року наорала чинності ттостапова Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 842. якою внесено аміни до постанови Кабінету Міністрі а України від 6 серпня 2014 р. № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування», якою, у свого чергу, затверджено соціальні нормативи користування житлоисн комунальними послугами, в медеач яких налаються пільги та Житлові субсидії населенню.

 Згідно із новоприйнятими змінами встановлено:

диференційовані за періодами часу обсяги електричної енергії у разі використання її для інливідуального опалення;

Соціальний норматив на теплову енергію у разі ви користання її для централізованого опалення (теплопостачання) для абонентів, житлові будинки яких обладнані будинковими та/або квартири йми приладами обліку;

коригуючі коефіцієнти для розрахунку витрат теплової енергії, електричної енергії, природного газу та інших видів палиш на потреби опалення для 1-2-поверхових. 3-4-поверхових будівель та будівель на 5 і білШіе поверхін н розрізі регіонів України:

соціальні нормативи користування послугами з вивезення рідких побутових відходів.

 З метоп? своєчасного перерахунку призначених житлових субсидій (з урахуванням змін), громадяни можуть звернутися до структур них підрозділів з питань соціального захисту населення для уточнення інформації шодо поверховості будинку.

Звертаємо увагу, що зміни державних соціальних стандартів в умовах опалювального сезону 2015-20] 6 років торкнуться, в першу чергу:

  1. 1)споживачів, які проживають у житлових будинках, в яких розташовано дві чи більше квартири та використовують природний газ для індивідуального опалення:
  2. 2)споживачів, ідо проживають у 3-4 поверхових житлових будинках та будинках 5 і більше поверхів, з нейтралізованим опаленням та ті, які використовують природний газ та електричну енергію для індивідуального опалення:
  3. 3)споживачів, будинки чи квартири яких оснащено приладами обліку.

13 жовтня відбулася церемонія офіційного відкриття Проекту «Аграрні розписки в Україні», який запроваджується Групою Світового банку у партнерстві зі Швейцарською Конфедерацією. Мета проекту - активізувати роботу щодо запровадження в Україні аграрних розписок. Це новий інструмент, який передбачає спрощення доступу малим та середнім сільгоспвиробникам до фінансових та матеріально-технічних ресурсів.

Під час церемонії офіційного відкриття Проекту Міністр аграрної політики та продовольства Олексій Павленко підкреслив важливість аграрних розписок для України. За його словами, вони дозволяють наповнити сільгоспвиробників обіговими коштами, яких їм сьогодні вкрай бракує.

Олексій Павленко наголосив, що дотепер вітчизняне сільське господарство залишається недокапіталізованим. І це на тлі того, що впродовж останніх років спостерігається постійне збільшення обсягів аграрної продукції, значна частина якої поставляється на зовнішні ринки. За деякими позиціями країна вже вийшла в число світових лідерів. «Але маємо величезний потенціал, щонайменше - подвоїти обсяги нашого виробництва».

Що нас стримує в цьому? На думку Міністра, аграрній галузі бракує коштів для розвитку. Як наслідок, сільське господарство втрачає можливості технічно і технологічно оновлюватися. Так, за статистикою міністерства, в країні 50 тис. комбайнів і тракторів, з яких 72% вже експлуатуються понад 16 років. Це призводить до значних втрат врожаю - близько 20%.

«Для того, щоб швидко дати поштовх нашій аграрній сфері, потрібен капітал. І саме аграрні розписки можуть дати дуже швидко цей капітал», - сказав Олексій Павленко. І додав, що мріє, щоб з наступного року механізм аграрних розписок був поширений на всю Україну.

Першими в Україні механізм аграрних розписок почали запроваджувати аграрії Полтавської області. Ще торік тут почав здійснюватися відповідний пілотний проект, який мав відпрацювати впровадження аграрних розписок в області. А у подальшому - поширити накопичений досвід і на інші регіони.

Ці сподівання справдилися досить швидко. За інформацією заступника Міністра аграрної політики та продовольства Владислави Рутицької, на сьогоднішній день на Полтавщині загалом видано 10 аграрних розписок, із яких 9 - товарних і 1 - фінансова. Середній розмір зобов’язань за одною аграрною розпискою склав приблизно 3 млн. грн. Найбільша поставка перевищує 2,5 тис. тонн кукурудзи і очікується, що вона буде виконана до 15 листопада.

На переконання Владислави Рутицької, поширення інструменту аграрних розписок на інші регіони є надзвичайно важливою справою. Річ у тому, що кожен третій долар українського експорту забезпечує вітчизняний АПК. Кожна п’ята працююча в Україні людина задіяна в сільськогосподарському секторі.

1 вересня поточного року вийшов спільний наказ Міністерства аграрної політики та продовольства та Міністерства юстиції про поширення дії аграрних розписок ще на три області - Черкаську, Вінницьку та Харківську. Таким чином, аграрні розписки впроваджуються поетапно, і дуже важливо, щоб ця робота супроводжувалася серйозною інформаційною підтримкою з урахуванням регіональних особливостей. Це допоможе уникнути багатьох помилок, підвищити довіру до аграрних розписок з боку сільгоспвиробників. Відтак можна розраховувати, що попит на аграрні розписки зростатиме,

На цьому наголосив у виступі під час офіційного відкриття Проекту директор Департаменту агропромислового розвитку Полтавської обласної державної адміністрації Сергій Фролов. Він також додав, що успіх справи залежить не лише від аграріїв. Більшу ініціативу мають демонструвати компанії - постачальники матеріально-технічних ресурсів. Однаковою мірою це стосується і комерційних банків, які досі обережно ставляться до аграрних розписок. Натомість нотаріуси активно включилися в роботу. Вони постійно одержують всіляку допомогу з боку Міністерства юстиції, яке є одним із активних учасників впровадження аграрних розписок.

Дуже важливо, сказала заступник Міністра юстиції Оксана Іванченко, щоб зобов’язання за аграрними розписками виконувалися в повному обсязі та вчасно, щоб сторони не мали претензій одна до одної. Тоді відпадатиме потреба в примусовому виконанні цих зобов'язань, хоча такий механізм передбачається. Вже набуває чинності наказ Міністерства юстиції, яким внесені зміни до Інструкції про порядок вчинення виконавчих дій.

Оксана Іванченко підкреслила, що Міністерство юстиції робитиме все, що від нього залежить, «аби забезпечити адекватний, ефективний правозастосовний механізм реалізації інституту аграрної розписки».

Механізм аграрних розписок в Україні впроваджується за сприяння Швейцарської Конфедерації. Директор Швейцарського бюро співробітництва в Україні Хольгер Тауш пояснив, чому його країна надає таку вагому допомогу нашим аграріям. «Ми маємо програму співпраці з Україною.

Її бюджет становить приблизно 100 млн. швейцарських франків. Програма охоплює кілька напрямків діяльності. Одним із пріоритетів нашої роботи в Україні є підтримка того, що ми називаємо сталим економічним розвитком. Це саме той напрямок, у якому реалізується Проект «Аграрні розписки в Україні».

Швейцарська Конфедерація визначила для себе два основних завдання в рамках програми співпраці. Перше - це розширення доступу до фінансових ресурсів для суб’єктів підприємницької діяльності. Друге завдання пов’язане з розвитком навичок ведення бізнесу в сільській місцевості.

«Ми можемо зробити внесок в поліпшення економічної ситуації України, застосовуючи міжнародний досвід», - резюмував Хольгер Тауш.

Учасники офіційного відкриття Проекту підкреслювали, що нині вже сформувалася партнерська команда, яка просуває ідею аграрних розписок. До неї входять представники виконавчої влади України, міжнародних організацій, банків, а також компаній, які надають аграріям матеріально- технічні ресурси. Значну роль у цій команді відіграє Міжнародна фінансова корпорація (ІЯС, Група Світового банку). Голова регіонального представництва ІРС в Україні та Білорусі Руфат Алімарданов, зокрема, зазначив: «Ми як ніхто інший знаємо, як важливо залучити інвесторів до країни, особливо в Україну сьогодні, і саме в аграрний сектор».

Він пояснив, що в Україні понад 40 тис. агропідприємств. І з них лише третина користується послугами банківського сектору. «І то, це можна оцінювати лише в теорії, так як в дійсності ми знаємо, як важко отримати фінансування», - наголосив він. Тому потреба в оборотному капіталі не покривається достатньою мірою. Компанії використовують такі методи, як товарні кредити від постачальників ресурсів та деякі інші, але на повну міру не можуть використати свій потенціал.

«Тому ми сподіваємося, що аграрні розписки стануть одним із тих інструментів, які допоможуть забезпечити фінансування аграріям». - сказав Руфат Алімарданов.

За словами учасників офіційного відкриття Проекту, функція аграрних розписок не обмежується винятково поповненням обігових коштів сільгоспвиробників. Водночас формується транспорентний земельний кадастр, вдосконалюється система бухгалтерського та податкового обліків. Що дуже важливо - створюється база сільгоспвиробників, які ефективно працюють і сумлінно виконують свої зобов’язання за аграрними розписками, і всі ці дані фіксуються в Аграрних Реєстрах. Тож потенційні партнери в будь-який момент можуть скористатися такими даними і, виходячи з них, ухвалити відповідальні рішення щодо налагодження співпраці.

Микола ЛУГОВИЙ,

Національний прес-клуб «Українська перспектива»


  • Шановні відвідувачі сайту!

    Щиро вітаємо вас на офіційному веб-сайті Лисянської районної державної адміністрації!

    Один з основних принципів сучасного громадянського суспільства - інформаційна відкритість.
    Тому ми ставимо перед собою чіткі завдання щодо забезпечення прозорості у своїй роботі, відповідальності та звітності перед громадою, забезпечення права громадян на одержання достовірної, об'єктивної і повної інформації про події у районі.

    Read more...
  •                                                                                 

|||

Лисянська районна державна адміністрація
19300, смт Лисянка, пл. Миру, 27
тел.: 6-21-45,  e-mail: mail@lysyankarda.gov.ua, rda.lysk@gmail.com