Лисянська районна державна адміністрація

Офіційний портал

Анонси

Середа, 16 грудня 2015 16:40

Оголошення

На офіційному веб-сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру http://map.land.gov.ua (у розділі «Публічна кадастрова карта») працює електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Сервіс дозволяє здійснити оплату за допомогою електронного платіжного засобу та замовити одержання витягу в будь-якому зручному для вас центрі надання адміністративних послуг.

              Спостережна комісія при Лисянській райдержадміністрації діє відповідно до Законів України “Про місцеві державні адміністрації” , “Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк”, Постанови Кабінету Міністрів від 10.11.2010 року № 1042 Про внесення змін до Положення про спостережні комісії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2004 року № 429 „Про затвердження положень про спостережні комісії та піклувальні ради при спеціальних виховних установах” та розпорядження від 22.11.2012 року № 336 “Про внесення змін до розпорядження райдержадміністрації про спостережну комісію райдержадміністрації”.

 

До складу спостережної комісії входять представники громадських організацій, органу виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, установ і організацій району.

Робота спостережної комісії у  звітному періоді 2015 року була спрямована на організацію та здійснення громадського контролю за дотриманням прав, основних свобод і законних інтересів засуджених осіб та осіб, які умовно-достроково звільнилися від відбування покарання, надання їм допомоги у соціальній адаптації, здійснення громадського контролю за їх поведінкою протягом невідбутої частини покарання.

Організаційною формою роботи спостережної комісії є засідання, які проводились не рідше ніж один раз на місяць. Кожне засідання проводилось з метою забезпечення громадського контролю за дотриманням прав і основних свобод засуджених осіб та осіб, звільнених від відбування покарання, а також сприянню їх соціальній адаптації.

За звітній період поточного року (24.04 -22.11.2015) спостережною комісією виконано наступне:

          1. Проведено 8 засідань комісії, на яких було розглянуто 2 повідомлення про звільнення громадян, які умовно-достроково звільнених з місць позбавлення волі.

2. Проведено 5 заслуховувань голів виконавчих комітетів сільських рад  про проведену ними профілактичну та виховну роботу із особами, які умовно-достроково звільнені з МПВ:

– Хижинська сільська рада – протокол №3 від 29.06.2015;

– Чаплинська та Бужанська  сільські ради – протокол №4 від 20.07.2015;

– Почапинська сільська рада – протокол №6 від 25.09.2015;

–  Будищенська сільська рада протокол №8 від 20.11.2015.

3. Протягом звітного періоду проводився громадський контроль за організацією виховної роботи із особами умовно-достроково звільненими з МПВ та дотримання їх прав та основних свобод по місцю їх проживання та роботи.

4. Постійно ведеться облік осіб, які умовно-достроково звільнені з МПВ. В квітні 2015 місяці отримано відповідь на запит з Лисянського РВ УМВС про надання списків осіб умовно-достроково звільнених з місць позбавлення волі за 2014 рік.

5. Переглянуто склад спостережної комісії та підготовлено розпорядження про новий склад комісії, а саме призначення голови, заступника голови, секретаря та членів комісії.

Роботу спостережної комісії поставлено на постійний контроль керівництва районної державної адміністрації.

Середа, 16 грудня 2015 12:54

Повідомляємо

1546-01-18jpg_Page2.jpg1546-01-18jpg Page3

26 листопада 2015 року Парламент в другому читанні ухвалив розроблений Міністерством юстиції України спільно з представниками всіх фракцій коаліцій та громадянського суспільства пакет законів із децентралізації. Зазначеними законопроектами, зокрема передбачається:

  • ^ передача функцій з державної реєстрації виконавчим органам сільських, селищних, міських рад (у тому числі об'єднаним територіальним громадам), місцевим держадміністраціям, нотаріусам та акредитованим суб'єктам;

^ уніфікація процедур державної реєстрації нерухомості та бізнесу;

^ запровадження принципу екстериторіальності у межах області;

^ запровадження можливості подачі електронних документів для проведення

реєстраційних дій у сфері нерухомості усіма суб'єктами;

^ скорочення переліку документів, шо подаються для державної реєстрації нерухомості та бізнесу (у тому числі за рахунок їх отримання в електронній формі від державних органів);

^ запровадження дворівневої системи адміністративного оскарження рішень

державних реєстраторів;

^ запровадження відповідальності суб'єктів державної реєстрації за порушення

у сфері державної реєстрації прав;

^ запровадження нової системи розрахунку розмірів адміністративного збору за проведення державної реєстрації нерухомості та бізнесу:

-       кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться виконавчими органами сільських, селищних та міських рад надходитимуть до відповідних місцевих бюджетів

-       кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться державними адміністраціями надходитимуть до Державного бюджету України

-       кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться нотаріуса та акредитованими суб'єктами, у розмірі 40% надходитимуть до Державного бюджету України.

 З листопада 2015 року наорала чинності ттостапова Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 842. якою внесено аміни до постанови Кабінету Міністрі а України від 6 серпня 2014 р. № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування», якою, у свого чергу, затверджено соціальні нормативи користування житлоисн комунальними послугами, в медеач яких налаються пільги та Житлові субсидії населенню.

 Згідно із новоприйнятими змінами встановлено:

диференційовані за періодами часу обсяги електричної енергії у разі використання її для інливідуального опалення;

Соціальний норматив на теплову енергію у разі ви користання її для централізованого опалення (теплопостачання) для абонентів, житлові будинки яких обладнані будинковими та/або квартири йми приладами обліку;

коригуючі коефіцієнти для розрахунку витрат теплової енергії, електричної енергії, природного газу та інших видів палиш на потреби опалення для 1-2-поверхових. 3-4-поверхових будівель та будівель на 5 і білШіе поверхін н розрізі регіонів України:

соціальні нормативи користування послугами з вивезення рідких побутових відходів.

 З метоп? своєчасного перерахунку призначених житлових субсидій (з урахуванням змін), громадяни можуть звернутися до структур них підрозділів з питань соціального захисту населення для уточнення інформації шодо поверховості будинку.

Звертаємо увагу, що зміни державних соціальних стандартів в умовах опалювального сезону 2015-20] 6 років торкнуться, в першу чергу:

  1. 1)споживачів, які проживають у житлових будинках, в яких розташовано дві чи більше квартири та використовують природний газ для індивідуального опалення:
  2. 2)споживачів, ідо проживають у 3-4 поверхових житлових будинках та будинках 5 і більше поверхів, з нейтралізованим опаленням та ті, які використовують природний газ та електричну енергію для індивідуального опалення:
  3. 3)споживачів, будинки чи квартири яких оснащено приладами обліку.
  • Шановні відвідувачі сайту!

    Щиро вітаємо вас на офіційному веб-сайті Лисянської районної державної адміністрації!

    Один з основних принципів сучасного громадянського суспільства - інформаційна відкритість.
    Тому ми ставимо перед собою чіткі завдання щодо забезпечення прозорості у своїй роботі, відповідальності та звітності перед громадою, забезпечення права громадян на одержання достовірної, об'єктивної і повної інформації про події у районі.

    Read more...
  •                                                                                 

|||

Лисянська районна державна адміністрація
19300, смт Лисянка, пл. Миру, 27
тел.: 6-21-45,  e-mail: mail@lysyankarda.gov.ua, rda.lysk@gmail.com