Лисянська районна державна адміністрація

Офіційний портал

Новини центру

posta news cnapАдміністративні послуги: спрощений доступ через пошту Продовжується впровадження спільного проекту Черкаської облдержадміністрації та Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» щодо надання адміністративних послуг через засоби поштового зв’язку. Метою проекту є створення для клієнтів зручних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату. 

Як отримати послугу:


1. Звернутись до відділення Укрпошти та отримати консультацію фахівця щодо переліку адміністративних послуг та оформлення пакета документів для їх отримання (або запитати про послугу у свого листоноші).


2. Заповнити заявку та оформити необхідний пакет документів для отримання адміністративної послуги.


3. Відправити (або передати через листоношу) заявку та пакет документів і отримати замовлений документ.


Перелік адміністративних послуг для надання засобами поштового зв’язку :

  1. 1.Видача довідки про доходи (розмір пенсії).
  2. 2.Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам.
  3. 3.Призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового (рідкого) палива.
  4. 4.Надання одноразової матеріальної допомоги.
  5. 5.Призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.
  6. 6.Призначення державної соціальної допомоги у зв’язку з витратами, зумовленими похованням.
  7. 7.Встановлення статусу та видача посвідчень "Ветеран праці".
  8. 8.Державна реєстрація фізичної особи - підприємця.
  9. 9.Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  10. 10.Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем за її рішенням.
  11. 11.Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця в разі її смерті.
  12. 12.Державна реєстрація  юридичних осіб.
  13. 13.Державна реєстрація змін до установчих документів юридичних осіб.
  14. 14.Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
  15. 15.Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення.
  16. 16.Внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, які не пов’язані із змінами, що вносяться  до установчих документів юридичної особи, або не підлягають державній реєстрації.
  17. 17.Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи.
  18. 18.Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи.
  19. 19.Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо виділу.
  20. 20.Видача виписки з Єдиного державного реєстру  юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  21. 21.Видача витягу з Єдиного державного реєстру  юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  22. 22.Видача довідки з Єдиного державного реєстру  юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  23. 23.Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи.
  24. 24.Надання архівної довідки на запит фізичних та юридичних осіб.
  25. 25.Надання архівної витягу на запит фізичних та юридичних осіб.
  26. 26.Надання архівної копії на запит фізичних та юридичних осіб.

 

 

Запрошуємо всіх мешканців Лисянського  району завітати до найближчого відділення поштового зв’язку та на власні очі переконатися у перевагах даного проекту. Ви зможете отримати необхідний Вам документ швидко, комфортно та без черг.

 

Проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» реалізується у  Лисянському районі в рамках програми «Відкрита влада» з червня 2013 року.

        Метою проекту є поширення інформації щодо отримання адміністративних послуг та створення для клієнтів найбільш оптимальних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату.

          Проект дозволяє мешканцям сільської місцевості та віддалених населених пунктів району отримати низку адміністративних послуг, просто звернувшись у найближче відділення «Укрпошти» або викликавши додому листоношу. Бажаючі отримати адміністративні послуги за допомогою засобів поштового зв’язку будуть забезпечені в кожному  відділенні поштового зв’язку (або через листонош) інформацією про перелік адміністративних послуг, інформаційні картки адміністративних послуг, формуляри (бланки) заяв та зразки їх заповнення, а також матимуть можливість направити документи засобами поштового зв’язку. Особливо це актуально для людей похилого віку та людей з обмеженими фізичними можливостями, для яких подолання шляху до суб’єктів надання адміністративних послуг створює неабияку проблему. Замовляючи чи отримуючи адмінпослуги поштою, люди платитимуть власне за послугу поштову (приміром, відправку листа або кур’єрську доставку), втім це і зручніше, і дешевше, ніж добиратися, наприклад, із віддаленого села до районного центру, де знаходиться суб’єкт надання адмінпослуг.

       Щоб отримати адміністративну послугу через пошту необхідно:

- завітати до відділення Укрпошти, одержати консультацію фахівця щодо переліку адміністративних послуг та оформлення пакета документів для їх отримання (або запитати про послугу у свого листоноші);

- заповнити заявку та оформити необхідний пакет документів на отримання адміністративної послуги. Компетентний співробітник пошти допоможе заповнити всі необхідні бланки, ознайомить з правилами та порядком оформлення;

- відправити (або передати через листоношу) заявку та пакет документів і очікувати замовлений документ.

       До роботи в рамках  проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» залучено всі сільські відділення поштового зв’язку нашого району.

       Громадяни або суб’єкти господарювання зможуть через відділення поштового зв’язку відправити оформлений пакет документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, листом з оголошеною цінністю та описом вкладення з рекомендованим повідомленням, а потім отримати кінцевий документ (через поштове відділення або у себе вдома скориставшись додатковим сервісом кур’єрської доставки від Укрпошти).

   Зекономте свій час – звертайтесь за адміністративними послугам до найближчого поштового відділення! 

Середа, 16 липня 2014 12:09

До уваги жителів району!

16.05.2014 року Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг». Зазначене розпорядження набрало чинності 5 червня 2014 року

Послуги Державної міграційної служби (з 1.10.2014 ), Реєстраційної служби (з 1.01.2015 ), Держземагенства (з 1.01.2015) та Державного реєстратора (з 1.10.2014 ) можна буде отримати через Центр надання адміністративних послуг при Лисянській райдержадміністрації.

Із зазначених дат органи виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг, не будуть приймати заяви суб’єктів звернень (у тому числі тих, що надійшли поштою).

1. Оформлення та видача паспорта громадянина України.

2. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні   громадянином 25-і 45-річного віку.

3. Реєстрація місця проживання особи.

4. Реєстрація місця перебування особи.

5. Зняття з реєстрації місця проживання особи.

6. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

з 1 вересня 2014 р.

7. Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів.

з 1 жовтня 2014 р.

8. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

9. Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

10. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.

11. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття.

12. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

13. Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.

14. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення.

15. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем за її рішенням.

16. Реєстрація громадського об'єднання.

17. Прийняття повідомлення про утворення громадського об'єднання.

18. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об'єднання та/або статуту.

19. Внесення до Реєстру громадських об'єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання      .

20. Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об'єднання, зміни у складі керівних органів громадського об'єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об'єднання.

21. Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об'єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення.

22. Внесення до реєстру громадських об'єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об'єднання, а також про припинення діяльності громадського об'єднання.

23. Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

24. Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

25. Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

26. Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника.

27. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.

28. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.

з 1 січня 2015 року

29. Державна реєстрація:

права власності на нерухоме майно

інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна).

30. Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

31. Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення).

32. Оформлення та видача проїзного документа дитини

33. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

34. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

35. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

36. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

37. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

38. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

39. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

40. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

обмеження у використанні земель

земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.

41. Видача довідки про:

1) наявність та розмір земельної частки (паю)

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

42. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

43. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

44. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників.

45. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

46. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів.

                                           Наша адреса: смт.Лисянка, пл..Миру, 27

                                                 2 поверх (приміщення адміністрації)

ПочатокПопередня12345678НаступнаКінець
Сторінка 8 з 8
  • Шановні відвідувачі сайту!

    Щиро вітаємо вас на офіційному веб-сайті Лисянської районної державної адміністрації!

    Один з основних принципів сучасного громадянського суспільства - інформаційна відкритість.
    Тому ми ставимо перед собою чіткі завдання щодо забезпечення прозорості у своїй роботі, відповідальності та звітності перед громадою, забезпечення права громадян на одержання достовірної, об'єктивної і повної інформації про події у районі.

    Read more...
  •                                                                                 

|||

Лисянська районна державна адміністрація
19300, смт Лисянка, пл. Миру, 27
тел.: 6-21-45,  e-mail: mail@lysyankarda.gov.ua, rda.lysk@gmail.com