Лисянська районна державна адміністрація

Офіційний портал

Новини центру

З 12 березня в Україні запроваджено тритижневий карантин та низка інших обмежувальних заходів через пандемію коронавірусу. Водночас державні органи продовжують роботу задля задоволення потреб населення.

Зокрема, Мінцифра підготувала перелік адміністративних послуг, які можна отримати у ЦНАП за невідкладних обставинах під час карантину. Оскільки неможливість отримати певні послуги позбавляє громадян здатності реалізовувати свої права та підтримувати належний рівень життя. Відповідну постанову було ухвалено Кабінетом Міністрів 20 березня.

Інші адмінпослуги надаватимуться з урахуванням епідеміологічної обстановки на відповідній території.

Водночас ми закликаємо громадян України утриматися від відвідування ЦНАП та інших надавачів послуг у період карантинних заходів без нагальної потреби або при симптомах ГРВІ, грипу чи коронавірусу.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП під час карантину:

• оформлення паспорта громадянина України;

• вклеювання фотокартки до паспорта при досягненні 25 чи 45 років;

• комплексна послуга єМалятко для батьків новонароджених;

• видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, параметри яких перевищують нормативні; 

• погодження маршрутів руху транспорту під час перевезення небезпечних вантажів;

• реєстрація, перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів, що належать закладам охорони здоров’я або у зв’язку з втратою техпаспорту;

• видача посвідчень водія замість втраченого чи викраденого;

• державна реєстрація народження фізичної особи та її походження;

• державна реєстрація смерті;

• субсидія на оплату житлово-комунальних послуг;

• оформлення пільг на придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу;

• оформлення тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме;

• оформлення винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання “Мати-героїня”;

• оформлення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами тим, хто не застрахований у системі державного соціального страхування;

• оформлення допомоги при народженні, усиновленні дитини, на дітей, над якими встановлено опіку та піклування, чи самотнім матерям;

• реєстрація чи зняття місця проживання, видача довідки про реєстрацію;

• оформлення дозволу на порушення об’єктів благоустрою.

1382Уряд розпочав реформу однієї з найкорумпованіших галузей – містобудування. Відповідні постанови «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» та «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» ухвалені на виїзному засіданні Уряду у присутності Президента України Володимира Зеленського.

Головний крок реформи галузі містобудування – ліквідація монополіста – Державної архітектурно-будівельна інспекції (ДАБІ). Замість цього органу, наділеного надмірними повноваженнями, Уряд погодив ліквідацію ДАБІ та створення трьох нових органів створюються три центральних органи влади, між якими розподілиться регуляторні та контролюючі функції:


    Державна сервісна служба містобудування – виконуватиме реєстраційні функції у будівництві;
    Державне агентство з питань технічного регулювання у містобудуванні – визначатиме параметри, ДБН, євро коди;
    Державна інспекція містобудування – здійснюватиме нагляд і контроль у будівництві.

На Черкащині понад 85% від усіх адмінпослуг у земельній сфері надано безкоштовно

Протягом десяти місяців 2019 року Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області надало громадянам і юридичним особам 166921 адміністративну послугу, із якої більшість – 85,4% (142 526 шт.) – безоплатно.

За платні послуги (24395 шт.) до бюджетів різних рівнів землевпорядники спрямували більше як 2,5 млн грн. Найбільше коштів, понад 2,2 млн грн, сплачено за надання 23145 відомостей із Державного земельного кадастру. Також 268 тис. грн надійшло до бюджету за державну експертизу землевпорядної документації (915 об’єктiв).

Увага! Відбулися зміни у сфері державної реєстрації прав та реєстрації бізнесу

2 листопада 2019 року відбулися зміни у сфері державної реєстрації прав та реєстрації бізнесу, тож які новації чекають на громадян.

 У сфері державної реєстрації прав відбулися такі зміни:

– державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя за місцезнаходженням нерухомого майна; 

– заява на проведення реєстраційних дій та оригінали документів, необхідних для проведення таких дій, можуть подаватися у паперовій або електронній формі; 

Відтепер зареєструвати «ТОВ» можливо в режимі онлайн

В Україні запрацювала нова електронна послуга, що дозволяє зареєструвати онлайн товариство з обмеженою відповідальністю, що діє на підставі модельного статуту.

Нова онлайн-послуга забезпечить онлайн-реєстрацію ТОВ з можливістю формування необхідної редакції модельного статуту, шляхом вибору відповідних пунктів або використання редакції за замовчуванням. Одночасно можна подати заяву на застосування спрощеної системи оподаткування та реєстрацію платником податку на додану вартість (ПДВ). Діючі ТОВ, що працюють на підставі власної редакції установчих документів,отримують можливість дистанційно перейти на модельний статут без необхідності відвідувати центри надання адміністративних послуг чи суб’єктів державної реєстрації особисто.

ПочатокПопередня12345678НаступнаКінець
Сторінка 1 з 8
  • Шановні відвідувачі сайту!

    Щиро вітаємо вас на офіційному веб-сайті Лисянської районної державної адміністрації!

    Один з основних принципів сучасного громадянського суспільства - інформаційна відкритість.
    Тому ми ставимо перед собою чіткі завдання щодо забезпечення прозорості у своїй роботі, відповідальності та звітності перед громадою, забезпечення права громадян на одержання достовірної, об'єктивної і повної інформації про події у районі.

    Read more...
  •                                                                                 

|||

Лисянська районна державна адміністрація
19300, смт Лисянка, пл. Миру, 27
тел.: 6-21-45,  e-mail: mail@lysyankarda.gov.ua, rda.lysk@gmail.com